divendres, 7 d’abril del 2017

QUEYRAS 4. Refugi Agnel-Coll de Chamoussière-Sant Vèran

5/04/17. Dia de tornada, sortim del Refugi Agnel, amb boira, avui està previst un altre canvi de temps. Remuntem pel Coll de Chamoussière, per on vam descendir ahir. Pujada forta però més ràpida del què pensàvem. Arribats al coll ens enfilem per un cim (Punta) proper de 2975m, la neu està més endurida i ho fem amb les ganivetes als esquís.
El descens  per la dreta de la vall a buscar la pista què ens portarà de nou a Sant Véran. La neu en aquesta vessant ja s’està transformant i cal vigilar. A la pista ens hem de treure algun cop els esquís.
Quan arribem al cotxe ja està plovent i ens acompanyarà bona part del camí de tornada.

Desnivell Pujada 500m
Desnivell Descens 1023m

En resum, la intenció era fer la volta al Viso però no ha pogut ser, malgrat tot encara hem pogut arreglar-ho una mica. El millor dia el d’ahir amb dos bons descensos.

Bona companyia i bones estones... moltes gràcies Coco, Cesc, Jaume R., Jaume F., Toni, Pep, Manolo i Oriol.

Queda pendent la volta al Viso.